dilluns, 3 de novembre del 2014

ANEM EN BICI

El divendres 17 d’octubre vam anar a la Farga de L’Hospitalet 5è A i B per fer un circuït de bicis que havia preparat la Guardia Urbana. Ens van acompanyar 4 mestres.
Abans de muntar en bici, però, vam esmorzar i  jugar en un parc al “pilla-pilla” mentre esperàvem que els de 5è B acabessin l’activitat perquè primer ho va fer un grup i després un altre.
Una vegada que vam poder començar les activitats, primer vam fer el circuït d’equil·libri i jo vaig caure i en vaig fer una mica de mal al peu.
La segona activitat era anar a una petita ciutat. Haviam d’anar pels carrers. Primer vaig posar multes, després vaig fer de peatón i per últim vaig anar en bici. No vaig caure però m’havia passat 2 senyals d’stop.
Em va agradar molt que els senyals d’stop estiguessin per millorar la circulació.
Gràcies a la policia per preparar tot això.

                                                             Alana Somoza    (5èA)





BICIEXCURSIÓ “LA FARGA”

El divendres 17 d’octubre vaig anar amb la meva clase a “La Farga” a fer un circuit de bici. Quan vam arribar hi havia una altra escola i vam haver d’esperar en un parc que hi havia al costat i allà vam esmorzar. Quan vam poder fer el circuit vam veure que hi havia senyals s’stop, rotondes, pas de vianants, semàfors….etc….bueno, el que es diu trànsit.
Hi havia tres opcions, vianant, conductor o policia. Primer vaig fer de poli, després de vianant i finalment de conductor. Havia bicis de 4 rodes o de d2, com que no sé muntar vaig agafar la de 4.
També havia una altra part que era una activitat d’equilibri. Això no ho vaig poder fer perquè no havia bicis de 4 rodes. Però ho vaig passar molt bé igualment.



                                                Sergio Navarro    (5è A)






















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada